Maries café

Fredag= fagning, men bara för de som inte är i Frankrike och de som är med i Dessineme (ungdomsfilmstudio). Vi skulle in till radio och vara med i Maries café. Anette hämtade mig hemma. Jag, Elsa, Hanna och Moa åkte med henne dit, Joel, Melanie och Daniella (stavning?) åkte buss. Väl därinne så fick vi sätta oss vid ett (två) bord som var reserverat till oss. Man var lite nervös men det gick väldigt bra, Marie var lätt att prata med och rolig så det blev kändes aldrig obekvämt :)
Sen åkte jag med Anette (Moa och Hanna var också med, men inte hela vägen) till Hemse där jag fick vänta lite innan jag kunde komma hem. 
Nu har jag bakat en peppar-sockerkaka, älskar att baka :) inte själva ätandet utan bakandet.



Söt va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0