Påsk

Idag var sista dagen i skolan, det var väldigt roligt vi hade 5 kamp, (vår klass fick inga poäng, men Maria och Josefine skulle verkligen få poäng för sin insatts, de var jätte duktiga :) och många var BRA utklädda. Jag var en katt och det stod i pannan "Påskkärring sökes". Min klass 9:1A var jätte fin <3 Det var en kille som var påskkärring, jag tyckte han verkligen var modig, inte många killar skulle våga göra något sådant. Tummen upp till honom.
Kommer lägga upp lite bilder imorgon :)
Vi hade (jag hade i varje fall) vädigt kul, musik teroin var väll inte dagens högpunkt men sååå farligt var det inte, man fattade vad Elisabet förklarade ;) och kunde svara rätt också...

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0