Remember me

Blev inte något inlägg igår p.g.a jag var aldrig vid datorn. Först var jag och mamma på körtävling, alla hästarna gick igenom vetrinär besiktningen :) sen så klippte jag och Lisa oss. Det tog jätte lång tid tack vare att Lisas hår fortfarande var lite rosa. Frisören kunde inte komma på hur hon skulle göra.
Sen blev vi skjusade av mamma till stan eftersom vi missade bussen... Väl där inne så träffade vi Åsa och gick och fikade. Sen blev det några timmars shoppande, konstigt nog så köpte jag inget själv, bara en film tillsamans med Lisa. Men ändå så slösade jag ca 500 kr, Lisa lyckades få mig att betala sin mat... Men resturangen var jätte trevlig och servitören var jätte trevlig :)
Sist såg vi filmen Remember me, den var väldigt bra och rätt fin. Den fick en att tänka och var inte bara romantisk utan hade en mening. Jag rekomenderar den starkt.

Efter det så blev vi skjusade till bussen och åkte hem. Hade inte Lisa sagt åt mig att ringa pappa hade jag somnat och säkert åkt till Bursvik. Jaja kom i säng i varje fall, sent och fick kramp under natten men annars så leker livet... Eller jag lever i varje fall. Tror jag, vem vet jag kanske är ett spöke? Det hade varit coolt...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0