Rolig dag

Fredag äntligen fredag... Det är kul i skolan och så men helg är alltid skönt :)
Vi diskuterade idag om olika grejor om avsluningen. Alla tyckte att det skulle bli sorligt att skiljas åt och de flesta sa att de skulle börja gråta då och jag tror jag själv kommer bli väldigt ledsen. Men den dagen, den sorgen.
Det var matte nationella prov idag, första delen var lätt, men andra var riktigt krånglig :S och jag är inte osmart (spelar ingen roll vad folk säger jag har inte dålig betyg!!!) (ingen har sagt att jag är det men ändå...)

Annars så har jag kommit på en sak: vår lärare Jennie sa att ofta när man sak skiljas åt så börjar man hata den personen, även om den är ens bästa vän, bara för att man måste separera. Men just nu i varje fall så stämmer det inte. Vi är bättre kompisar (hela klassen) än någonsin. Men det är skönt, man gillar ju alla. Och som Josefine sa: att även vi har haft våra upp och ner gångar så har vi det SÅ bra. Vi är lungt bättre än alla andra! (i just detta i varje fall men det är min åsikt och jag gillar alla i 9:1A <3)

Bye  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0