Trallala hoppsan...

Jag vet inte... Idag är mitt humör lika grått som vädret...
Börjar förstå varför Dan är som han är, han tycker dagens ungdom är hopplös och att alla är idioter (mer eller mindre, ta inte åt er. Han menar det inte.)
Ska ut till hästarna, de brukar få upp mitt humör. De är som clowner. Men jag fortsätter längta till lördag, ska bli kul att träffa Åsa igen :) även om det kommer bli lite sent innan vi kommer hem. Bussen går typ halv 10.
Och så ska jag ha mina nya converse :) (lisa de är inte röda utan sådan färg som Signe hade om du kommer ihåg. Annars: röd-lila. Hoppas det fungerar och inte stoppar dina planer) (jag råkar veta att min kära syster 'bevakar' bloggen.)
Sen så är det tävlingen också, det är alltid kul att hjälpa mamma. (jag är inte en tävlings-människa så jag känner ingen dragning till att vara med, det är roligare att rida/köra ut i skogen och ha det mysigt) (men jag hejar på HRK ändå.)



Våran lilla Djusa, den keligaste i hela hagen (och förmodligen världen) 



Frippe gillar också att kela och att få uppmärksamhet (sötis)



Han må inte vara häst men kelig är han. Triss är en knäppis och en sötis. (alla ni i 9:1A kommer med största säkerhet träffa honom hemma hos mig)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0