Lördag, vad mer kan man säga...

Salut, Hello, Hola, Konichiwa! Eller så kan man bara säga hej!
Jag har just varit ute vid hästarna och gett dem mat och så har jag gett Miroll hans medicin. jag hade inte kunnat gjort det om det var en spruta som han skulle ha men Miroll hatar sprutor (och med hatar menar jag HATAR) så han får det i pulver-form. Lite konstigt med pulverform och mycket konstig smak (det vet både jag och mamma, vi råkade testa) tycker Miroll, men han får äpplen och morötter till så då gör det inget...
Annars har jag tillbringat min dag med att vara ute vid Miroll och Bella mie, bakat en kladd kaka och pluggat. Läst annat har jag också gjort, men det behöver vi inte gå in på.
Så med inget mer att säga...
Bye, Au revoir, Sayonara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0