Bye bye tandställning

Jag har fått en strålande nyhet: jag kommer bli av med min tandställning nästa månad :)
Det ska bli skönt, och jag har bara haft den ett år. Så jag var inte i skolan idag utan i stan vid tandregleringen, fast de andra hade första hjälpen idag och det kan jag faktiskt grunderna i så man missade nog inte så mycket.
Imorgon är det någon slags föreläsning "Underbara Ungdomar" heter det i varje fall. Det ska nog kunna bli intressant :)
Pappa köpte målarfärg (ackryl-färg) och målardukar till mig så jag kan måla för fullt nu <3 He, he, pappa blev lite förvånad när vi kom ut och han hade köpt grejor till mig när det igentligen var han som skulle köpa saker till sig själv.

Nu ser jag och Lisa på That's 70 show och slappar. 

Bye

P.s alla från 9:1A i Frankrike: saknar er!!! (Lite i varje fall) Hoppas ni har det bra!! D.s

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0