"In the mirror I'm older, but deep inside I'm still the same child..."

Wow! Nu var det ett tag sedan jag var inne...
Fast jag kan medela att det inte hänt så mycket, har varit ute och åkt med Ull :) Han är den bästa körhästen jag träffat på, förtillfället omusklad men det är bara att bygga upp dem igen.
Annars så idag med detta "fina" väder så har jag haft nostalgi-dag. Sätt på filmer som såg för länge sedan och läst böcker som jag läste för en tid sedan.
Jag hittade den första boken som jag med fullt allvar (eller liknande) högläste, visserligen för mig själv men ändå... :) Känns kul att ha hittat den igen och den är bra :) En sådan typisk "Frida bok".

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0