"Inte ett moln så långt ögat kan nå..." Yeah right!

Just nu gillar jag inte:
att cykla (i varje fall i motvind och branta backar)
och regn.
Vi skulle på klassutflyckt till något konsigt ställe (det här har jag redan skrivit lite om i förra inlägget :P)
Vi var väll ca 12 stycken som samlades vid cykeluthyrningen och cyklade dit tillsamans, jag cyklade brevid (både dit och tillbaka) en tjej som heter Rebecka, vi hade trevligt och pratade mycket :)
Väl där började det spöregna, de flesta blev dyngvåta, jag hade säkert en liter vatten i mina tröjärmar...
Fast vi hann prata mycket med varandra, jag tror jag snackade med ungefär hälften, alla var jätte trevliga :)
Sen grillade vi och lekte namn leken, det gick sådär men jag tror jag lärde mig hälften av alla namn:
Rebecka, Johanna, Jonas, Emelie, Nadja, Tor, Lukas, John, Albin, Sanne, Matilda, Matilda, Elin, Emil, Tilde, Malin, Erik, Olof, Maja... Det tror jag var alla jag lärde mig (inte inkluderat dem jag redan kunde namnen på)
Efter det åkte vi hem igen, som tur hade det slutat regna...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0