Life isn't always quite simple...

Humör: Trött, pigg, glad, lugn.
Mår: Okej och bra.

Det säger verkligen allt...

Igår var bara jag och mamma hemma (när jag kommit hem från jobbet vill säga) så vi åt mat och såg på Miss Marple. Vi åt också Grissini (italienska brödpinnar (?)) med dipp. Vilket resulterade i att jag kl. 11.15 eller något vaknade av kramp. Men det var inte så allvarligt, på en lista från 1 till 10 så var det en 3:a. Jag fick gå ner och ta en Ipren, hälsade på Dan och morfar som satt i köket, sen gick jag upp försökte läsa lite men somnade rätt fort med boken i handen, eller i ansiktet beroende hur man ser på det.

Nere vid Stavgard var det okej, det kom rätt mycket folk, inkluderat Johns pappa och Anso, från styrelsen, med barn.
Jag lyckade vinna i min och Johns tävling: vart kommer turisterna ifrån. Han trodde Tyskland och sa Frankrike (det var innan de hade hoppat ur bilen). Jag vann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0