"There's a ryme and reason to the wild outdoors..."

Jag är tillbaka!
Så ta det lugnt, jag är inte död :)

Men jag lämnade laptopen i lägenheten och fann inte orken att skriva något. Skolan har varit jobbig (på ett relativt posetivt sätt) så jag har inte orkat skriva efter skolan.
Det absolut bästa var ändå att jag fick komma hem och träffa alla igen, speciellt hästarna, Miroll <3 Det kändes helt allvarligt jätte skönt att få gosa med honom igen och sedan gå in och se på film med mamma och Lisa :)
Men nu är jag tillbaka i lägenheten, det är faktiskt skönt att bo så nära skolan som jag gör :)
Fast mitt hem kommer alltid vara apse med in familj, i varje fall de här åren som kommer efter det vet man inte...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0