Trevligt...

Ibland undrar jag varför det måste vara jag?!
Jag kom just från toaletten efter att ha spytt upp min kvällsmat (youghurt) och nej, jag har inte fått ätstörningar av något slag. Utan snarare har min kramp bestämt sig att visa sig på lite annorlunda sätt.
Som ni kanske förstod så hade jag kramp förut idag, men efter Ipren, min egen medicin och 1 och ½ h sömn mådde jag bättre. Därför fick jag bara äta youghurt för att inte reta upp gallgångarna ännu mer, men det hela bestämde sig för att komma tillbaka ganska fort. Så jag säger det bara, ingen mat för mig ikväll...

Så nu när ni har hört om min olycka... Ja då får ni göra något annat :)

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0