"Jag vaknade på fel sida..."

I'm alive!!! I think...
I varje fall så har de två senaste dagarna varit tuffa, roliga men tuffa.
Amanda och jag spenderade några timmar tillsamans hemma hos mig :) Vi tog foton med varandras systemkameror och ja, gjorde lite allt möjligt... :D
"Akta så att jag inte förvandlar dig till en människa"

Sen idag så började vi flytta in grejer till lägenheten. Det börjar bli riktigt snyggt där inne :) Mormor var där med lite grejer också, så nu har jag så att jag klarar mig för tillfället. Fast grannarna började undra vad vi var för några, hehe...

Jag och Lisa var ute och red innan det också och allt gick bra och jag fick Miroll att gå riktigt snyggt i form <3

Bye!


Kommentarer
Postat av: Linn

"akta så att jag inte förvandlar dig till en människa" - citat från bästa disneyfilmen! :D

2010-08-20 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0