Bara några prov kvar

Så har ännu en dag gått, nu sitter jag och hör på sångerna As long as you're mine och No good dead från musikalen "Wicked" och tar det lugnt.
Idag fick vi lära oss ännu mer i kemin om Red-ox:a reaktioner och ämnen som oxideras och reduceras, och det bästa är väll att jag fattade det också :)
Sture ger mig också bra idéer för hur man ska göra en bra trolleri-show, jag älskar tanken på att använda mina kemiska kunskaper för att få barn att skratta och ha roligt <3

Imorgon kommer det bli kul, klassen ska ha filmkväll hos en av "oss", vi vet inte vad vi ska se men det spelar ingen större roll.
Och på lördag ska jag, familjen och lite fler på Rone revyn, så det blir mycket kul i helgen, det plus att jag kommer hem och får träffa alla och djuren :)

Bye! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0