Nobody knows it...

Från en läderluktande och "julig" helg så blev det en av de hårdaste veckorna vi någonsin haft.
Måndag: Svenska prov och inlämning av reportage.
Tisdag: Om du är musikare, prov i det.
Onsdag: Samhälls prov
Torsdag: För alla spanska elever: prov.
Fredag: ska egentligen samhällsfrågan in, men det är som tur inte tvång på :) Fick veta det idag.

Ja, och lärarna som sa till oss att vi inte ska ha mer prov än tre st varje vecka. Det lyckades de med verkligen...

Helgen var kul i varje fall, jag hann med mycket arbete som inte hade blivit klar i skolan. Matte, svenska och framför allt kemi-labbraporter. Men vi skaffade mig också ett par ridstövlar eftersom mitt gamla par gått sönder, tack mamma för det!
Vi tömkörde också Ull och framförallt MIROLL, och det var JAG som tömkörde honom nästan hela vägen :) Det gick bra, Miroll var jätte duktig och jag var okej :) Det var ett tag sedan jag körde senast, men efter en stund kom mycket tillbaka och det blev mer naturligt.

Orkar inte skriva mycket mer, stannade kvar i skolan med Alex och fortsatte på samhällsfrågan, fast det var andra NV10a:are där också :)

Bye!

P.s Jag gjorde två mål i basketen!!!!! Jag äger!!!! Mitt lag ägde!!!!: Leo, Olof, Erik Jocke och jag :)
Och nästa gång ska jag spöa Rebecka i... något/allt!!!

Kommentarer
Postat av: Annika Mamma

Heja heja!! Jag gjorde också två mål i basket under en match i Sävecupen när jag gick där.. Sen har jag nog aldrig spelat basket... Kram

2010-12-01 @ 19:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0