hmmm...

Ligger och myser i soffan med Pavo, vår nya soff-hund.
Har pluggat fysik och är rätt trött nu, gnabbats med syrran och sådant har jag också hunnit med... var iskolan idag i varje fall, men det var kul speciellt sista lektionen (fysik) jag och Andréa satt i koridoren, jag mot skåpen och Andréa på en bänk mitt emot. Det var lättare att koncentrera sig där, för mycket prat i klassrummet...

Fast sen kom Pia och Dana och började prata så sista minuterna blev det nog inte jätte mycket gjort.

Blev utslängd från hemkunskapen p.g.a maginfluensan så då gick jag till biblioteket och skulle låna böcker om andra världskriget, fast jag satt mest och pratade med Anette som jobbar där. Trevligt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0