Ja, ja...

Det blev inget inlägg igår p.g.a syrran, hon tog datorn...
Fast det hände väl inget igår direkt, förutom att jag och Dan matförgiftade oss, eller liknande.
Vi skulle äta nudlar med tonfisk eftersom mamma är på fastlandet och vi orkade inte ta något annat. Det smakade hemskt!! Jag pinade i mig nästan allt mitt, sen konstaterade Dan att det inte gick att äta så vi avrådde Lisa att äta det. 
Nu är min mage slutkörd... 
Och hundarna som fick resten har spytt båda två...
Ja, ja olyckor händer. Nu vet vi i varje fall vad vi inte ska äta :)

Annars jag, Dan och Lisa spelade och sjöng (Lisa och Dan spelade gitarr och jag sjöng mest) lite olika låtar, Dan hittade på låtar också och ändrade texten på sånger. Han är för dum ibland :) Förutom det tränade jag på att vara berättare, och det kommer nog kunna behövas mycket träning, jag vet inte riktigt hur jag ska berätta allt. 

Nåja, tjao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0