Min sötnos

Idag, måndag, var det dax för skola igen.
Men det var faktiskt riktigt roligt, fick tillbaka mina böcker av Linn som jag längtat efter :)
Och vi lyckades OTROLIGT nog bestämma vilka färger och tryck till vår klasströja, jag tänker inte skriva vad det blir men den är grym. Vi bestämde vagn-tema också, det tog tid och vi hade många idéer (de flesta onormala). 
Annars flöt det på med Svenska, matte, sen lunch pytt i panna vilket inte är någon direkt favorit. 
Jag tycker verkligen vi kunde få bättre mat, inget illa ment mot mattanterna, men det mesta vi får är inte mat. 

Sedan hade vi SO med Allan, han är en av mina favorit lärare, Allan är verkligen underbar jag ser verkligen upp till honom. SO:n var okej men det ska bli kul att få börja med första och andra världskriget. 

Efter skolan hade mamma tagit in hästarna så jag och mamma red ner till Stavgard (en järnåldersby) det var skönt att komma ut. Speciellt när man har den bästa hästen i universum (love Miroll). Ska läsa nu, engelska till tävligen imorgon (jag läser visserligen engelska böcker varje dag, ingen löngn).
Au revoir!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0