morgnar

Ibland önskar jag att jag kunde sova länge... Men det är omöjligt, det längsta jag sovit sedan, ungefär, -08 är kl 08.00. Jag förstår verkligen inte hur folk kan sova länge och vara uppe länge.
På översovningen med min klass i skolan, "dog" jag vid 21.00, om man inte tror mig så kan man fråga mina klasskamrater...
Men jag var uppe tidigt, tio i 4 för att vara exakt. Och många tyckte det var onormalt när jag var chokad över att dom dygnade :O

Nu i morse var jag uppe kl halv 6 men vaknade vid 4 tiden.
Fick ta ut Juffe vår hund, och han kom knappt ut tack vare all snön, det såg lite kul ut. Juffe är typ 50 cm, och vi hade på vissa ställen mer än 30 cm djup snö.      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0