Det här suger! Men allt är inte dåligt...

Varför måste jag jobba i detta väder?!
Stavgard är absolut inte specielt kul när det regnar; det är blött, kallt och grått. Men John är inte på ön så då är det jag som får sitta där och läsa någon bok eller så...

Men något roligare är att vi släppte ihop Miroll med Ull och himmel vad Mirre ser liten ut i jämnförelse med Ull. Här har vi gått och alltid tyckt att min sötnos är stor, nä nä...
Jag säger det bara ni som har sätt Miroll och tycker att han är stor, vänta tills ni får se Ull :)
De verkar i varje fall vara på god väg att bli vänner, de är båda i låg rang så ingen "bossar" med den andra. Självklart flyttar sig Miroll när Ull kommer, men det har med storleken att göra.
Ull tycker också att jag är hans kompis, inte Mirolls. Jag klappade och pratade med Ull och sen medan han åt lite så gick jag till min grabb och tänkte gulla lite men jag han inte klappa på Miroll mycket innan Ull kom och ställde sig framför mig.
Jag känner mig lite hedrad dok :)

Nu ska jag börja göra mig i årdning till jobbet, får sitta där och frysa... (det är igentligen inte så farligt, det kommer konstigt nog folk på dessa dagar. Konstigt folk, det är ju naturen man vill se.)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0