Förgiftning

Voila! Jag är tillbaka :)
Jag orkade inte skriva igår eftersom jag först jobbade på Stavgard och sen åkte jag till Anette, jag kom mycket senare än de andra p.g.a jobbet.
Men vi hade trevligt den lilla stunden jag var där, hade haft kramp halva dagen (jag trode det var kramp) och mådde inte så där 100 % bra, men i varje fall det var kul att träffa alla :)

Idag har jag inte jobbat och tur vad det, för jag mådde inte alls bra illa mående och så... Mamma började undra om jag inte hade blivit magförgiftad. Det visades sig vara sant, (jag åt förmodligen inte genom stekt kyckling hos mina släcktingar) jag spydde en gång på förmiddagen och sen blev det rumsarest till klockan 18 ungefär. Först var det skönt, jag sov och vilade mig, sedan blev det långtråkigt men jag kände mig inte tillräkligt bra för att röra mig och hålla på så datorn fick bli min räddning...

Tro mig, matförgifta er aldrig med flit, det kommer ni ångra i sådana fall...
Men jag lever och börjar känna mig bättre (kan i varje fall sitta i soffan och höra på medans de andra äter.

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0