Förra året var det Fantomen, nu är det Batman...

Igår var en tuff (på ett bra sätt) dag med mycket folk nere vid Stavgard, träffade en gammal bekant och så kom polisen (mitt hjärta stannade nästan när de kom ner) men de ville bara kolla runt lite, de var trevliga i vilket fall.
Jag red ner på Miroll, han tyckte att det var lite segt, det var några cyklister som tyckte han var jätte söt (men de visste inte om att jag hörde dem). Barnen tyckte också att Miroll var väldigt fin :) Och tack vare Miroll gjorde jag en sådan där snygg volt som man ser i filmer när de springer, gör en volt på marken och fortsätter springa. Det enda var väll att min inte var speciellt snygg... Smutsig blev man också...

Men sedan när jag skulle hem efter att ha stängt stället så kom mamma, Dan och Ull. Det roliga med det var att Dan red på stora Ullen :) Fast när jag hade hämtat Miroll och suttit upp så red mamma. Dan tyckte det räckte med att rida ner till Stavgard för honom. Det var lite kul att se, för Ull är STOR.

Och nu ska jag snart ner till sista dag på Stavgard innan jag får ledigt! Visserligen bara två dagar men ändå...

Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0