Stavgard

Igår var min första officiella (stavning?) jobbar-dag på Stavgard,  jag och John hade bestämt att vi skulle ses där tidigare så att vi hann med allting. Jag red dit och Miroll tyckte att det sög... Men i slutet var det rätt okej, tyckte han.
För mig och John så kom det 7 st i början som var trevliga och så men sen satt vi där från kl 12.00 till 18.00 och ingen kom, snacka om att få tråkigt, och vi gjorde ändå mycket annat. Nepp det var inte kul... Men jag hann lära honom rätt mycket :)

Ikväll blir det Vadstuck och innan det ska jag sätta upp några stavgards skyltar och det blir säkert något mer...

Bye

P.s Lisa, (orkar inte medela på något annat sätt nu när vi inte bor tillsammans) jo du har rätt om brevet. d.s
P.s nr 2, Till er alla som läser detta, ni som får tråkigt någon dag och vill göra något, hälsa på mig vid Stavgard, then I'll be happy, that I will :) d.s

Kommentarer
Postat av: systar din

hur gick de?

2010-07-02 @ 09:54:01
Postat av: To my sister

Gissa :l

2010-07-02 @ 17:16:13
URL: http://neverinmyfoot.blogg.se/
Postat av: systar din

bra?

2010-07-02 @ 22:20:26
Postat av: To my sister

möjligt, beroende på...

2010-07-03 @ 07:02:36
URL: http://neverinmyfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0