Shiver

Kul... jag har ingen aning om vad jag ska skriva... Hmmm
Jag har skrivit klart min historia (inte den som är upplagd här, den har jag skrivit cirka 5 meningar på... Slå mig inte...)
Vi ska typ till fastlandet, småland nästa vecka :) och se på ardennern. Han heter Ull tydligen, sött!
Läser om Frost just nu.
Jag rekomenderar den verkligen!!! Så sjukt bra :) Om man gillar Twilight-serien så gillar man med stor säkerhet denna bok.

Grace har länge betraktat vargarna i skogen bakom deras hus. En av vargarna fascinerar henne, vargen som räddade hennes liv som barn. Vargen med gula ögon.
Hennes varg.
När en pojke blir dödad anklagas vargarna för dådet och de börjar jagas.
Grace hittar en kväll en pojke, täckt av blod på altanen. En pojke som doftar jord, regn och skog. En pojke med gula ögon.
Sam är en varg som under sommarens få månader får vara människa för att sen när kylan tvingar honom att förvandlas igen.

Nu när Sam och Grace liv sammanflätas inser de att de inte kan vara ifrån varandra. Men vintern nalkas och Sam kämpar en ojämn kamp för att förbli människa och stanna hos Grace.



Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0