Ull <3

Och nu är jag tillbaka :)
Igår var en riktigt bra dag, vi åkte till Oskarshamn (inte nynäs, snacka om att jag var oinformerad :P)
Det tog ungefär två timmar att komma till gården. Det var en lite och jätte fin(!) gård och Ull var jätte stor och jätte snäll :) Det var faktiskt första gången jag har känt mig riktigt liten brevid en häst. Men han är sååå söt och har ett vist sinne för humor (det märkte jag när han bestämde sig för att leka med vattnet i hinken som jag höll i...)
Men det var inte bara Ull som var stor, det fanns mutant Blindingar (för er som inte vet vad en Blinding är så är det stora flugor som bits) De var helt enorma, säkert två-tre cm långa och 1,5 breda. Hu!

Men i vilket fall, nu står Ull i hagen och sover :) Han har samma sömnmönster som jag X) 
Han och Miroll ska få gå tillsamans senare men jag tror att de kommer bli kompisar, de är rätt lika. <3
Jag lovar att det kommer bilder men inte nu.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0