Ibland måste man skriva vad man tänker, tänker man inte har man får man ett problem...

Jag förvarnar: om jag det går några dagar utan att jag har skrivit något... Då har jag dött, av värmeslag skulle jag kunna tro.

Jag AVSKYR när det är så varmt att man inte orkar göra något klokt, om jag ska komma ut och rida får det bli midnatt först, DÅ är det svalare.
Men jag måste erkänna, det blev inget Vadstuck, vi orkade inte komma iväg, utan hade en myskväll istället :)

Och imorgon är sista dagen som jag är ledig, efter det jobbar jag några dager 3-4 stycken, vet faktiskt inte riktigt, he.

Har jag något vettigt att skriva: nje, tror inte det.

Jag lyssnade (och lyssnar fortfarande) på radion och då pratade de om "The boss", det fick minnen att komma tillbaka från när vi gjorde filmer på engelskan. Det var en intressant upplevelse:) Flight 501...
"Nooo, you idiot!"
"Now it's my jobb again!" XD
Vill se den igen...

Nu ska jag ut till min lilla älskling, som förmodligen också kommer dö av värmeslag...

Bye!!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0