Jobb numero douze

Andra dagen på Stavgard, idag var det rätt lagom med folk, 6 stycken vuxna. Så under halva dagen hade jag saker att göra. Igår var det segare, men det fungerade... 
Lyckades otroligt nog göra eld utan någon tändvätska :) jag är bra...

Imorgon ska jag till tandläkaren och så ska jag och pappa kolla in en lägenhet som jag kanske ska bo i, den verkar i varje fall fin :)
Och så ska vi kanske få tillökning i våran häst-familj X) Dan har pratat om att det skulle vara kul att ha en ardenner och arbeta med som förr i tiden, och nu så ska vi kanske skaffa en. Mamma känner en som ska sälja sin ardenner. Den är fux, 170 cm i mankhöjd och både inkörd och inriden. Det kommer bli så kul om vi köper den :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0