Onormalt

Ja, vad ska man säga... Nu är det slut. Så sjukt konstigt att inte gå i 9an längre, men taggad till gymnasiet :) Och sen har jag lovat Jennie att komma och hälsa på så ofta jag kan på Högby. 
I varje fall så kan jag säga att avslutningen sög lite för mig, inte så att någon var dum eller sånt men jag hade fått gallgångs kramp natten innan (min berömda allergi) och varit vaken till 12.30 (vilket för mig var väldigt sent) sen så på morgonen kom det tillbaka, men inte så farligt. Det blev dok värre och i slutet kunde jag knappt stå rakt upp. Så jag fick åka hem efter att vi kommit till Ljugarn, jag fick "kramp-lösnings" medicin av Matildas mamma så kl. 20.00 kändes det mycket bättre och jag slocknade nästan på soffan.
Tyvär kom det tillbaka i morse men då tog jag min medicin och sen kramp-lösar medicinen och försökte tänka på annat (jag såg på film :) Och om ni undrar hur det känns att ha kramp som jag har, så kan det nog förklaras bäst som om någon försöker krama ihjäl er medans någon kör in en kniv i magen på dig, inte riktigt men nästan) Jag somnade och sov en timme men efter det mådde jag bättre. Och gör fortfarande :) vi har också kommit på anledningen för att jag får det hela tiden nu så det är fina fiskar här :)

Annars så var avslutningen bra jag fick:
Höjt betyg i vissa ämnen X)
Vann på min rökobligation (stavning) ett USB på 8 GB
Ett stipendium:) (jag, Fanny, Maria och Moa fick det i min klass) (HA! FFMM)

Och sen var det kul på vagnen också :) om man bortser från krampen.

Och sen några av de två bästa nyheterna idag!!:
Eld har fölat! Det blev ett svart hingst föl med stjärn och vitt på nosen (Eld är ett av våra russ och jag ska lägga upp bilder sen)
Och nr 2 är, mamma kollade på Miroll och kände efter. Det verkar inte som om tumören har börjat växa än så han kommer leva lite längre X) !!!!!!

Bye!

Kommentarer
Postat av: syster din

"kmr hälsa på så ofta jag ka på högby". ~panikface~,,,

2010-06-16 @ 23:49:45
Postat av: till syster min

Lev med det:S

Mohahaha!

2010-06-17 @ 09:33:29
URL: http://neverinmyfoot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0