TRÖTT!

Titeln säger det mesta även här... (^ ^)
Har varit ute och lassat av höet sen kl. 11.30 ungefär och vi slutade kl. 18.15. För er som inte testat så ska jag säga er att det är grymt jobbigt!!
Men efteråt känner man sig som en superhjälte (typ, Lisa påpekade det medan vi höll på så jag lånar uttrycket), men snygg är man inte: full av hö, svettiga och varma och med sticksår av höet. Men vi klarade av 13 lass idag (typ, igentligen 12 ½) Och alltsom allt med igår så har vi fått in 20 st och jag har varit med på 17 av dessa :)

Kommer nog skriva mer imorgon men just nu orkar jag inte försöka tänka ut något vettigt.

Men jag kan säga (skriva) detta:
Lisa var absolut bäst på att låta (skrika/ropa med mer) när hon ramlade (tro mig det är svårt att hålla sig på benen när man går på höbalar, små fyrkantiga balar)
Jag var bäst på att ramla överallt där det inte fanns något hö... Jag kommer ha blåmärken efter det...

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0