"Varje gång stigen delas är vägvalet ditt."

Okej, det här kommer låta lite konstigt men det är först NU som jag har insätt att jag inte går i 9:1A längre. Jag har ju vetat det, men det är nu som jag verkligen förstår det... :( Men vi måste försöka hålla kontakten! Kommer SAKNA er ALLA!!!!!!!!

Var nere vid Stavgard och förberedde inför sommarjobbet i Fredags och Lördags, träffade John (min arbetskamrat) för första gången. Har självklart sätt honom i skolan, men inte pratat med honom. Det ska nog kunna bli riktigt bra, han är trevlig :) Men hu vad lite jag kom ihåg ifrån förra året! Måste börja plugga igen...

Var på promenad förut, det är ett så himla fint väder :) måste ut och rida senare, fast vet inte riktigt vart... men, men...



9:1A, you have an angel smiling over you.
Love you guys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0