......

Efter att sovit till klockan 07.30 (!!! Det är faktiskt det längsta i sommar) och fått alla leder att fungera efter hölastningen igår så har det varit en rätt tråkig dag, jag var ute vid hästarna och fortsatte att skriva på min nya historia, den börjar bli riktigt bra men fick en annorlunda start, inte som jag trott. Ja, ja...
Jag och Lisa har bestämt oss för att tågluffa om 3-4 år, vi ska till grekland och sedan båtluffa mellan öarna. Kommer bli sjukt kul om vi kommer iväg (det gör vi)
Orkar inte skriva något mer, förutom ett citat som jag tänker börja använda.

"The best style is the style you don't notice."
Vad ska man säga, har man ingen stil kan man alltid gömma det bakom detta :)



Grekland, snart kommer vi (okej inte så snart, men ändå!)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0