Rida ut över ängarna...

Och så har ännu en dag gått förbi och snart måste man till skolan efter en lugn och skön helg... Men så farligt kommer det inte bli. Hela 9:1A (eller alla som kan) ska hem till moi! och börja fixa med avslutnings vagnen. :) får hoppas att det går bra...
Idag har jag inte varit så aktiv. Ridit med mamma och Lisa (WOW!!!), Miroll, Frippe och Bella mie var mätta och inte så jätte pigga men Miroll kunde verkligen gå otroligt snyggt! Vanligtvis kan det krävas lite våld (det låter farligare än det är) men idag gick det sjukt lätt och bra. Travade till och med i form <3 Om någon tror att fjordingar bara är tröga robotar som inte kan något, då har ni inte träffat mig och Mirre! Vi är bättre än de flesta jag ridit med (jag har fått höra det av folk) (jag skryter verkligen inte...)
Annars har jag skrivit en historia som jag ska tävla med, varit vid apse-ån och badat fötterna och tecknat.



Puss, puss mina söta hästar. (Kan aldrig få någon helt normal bild på sötnosarna<3)

bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0