Fredags mys?

Ont i halsen, förkyld = rätt jobbig dag.
Allt var lite segt idag, vi hade: 

  • Musik teori, inget mer behövs sägas
  • Bild, love bild, håller på med design, lite jobbig
  • Svenska, vi började se en film, den var rätt hemsk i vissa delar. American history X tror jag den heter.
  • Idrott, dans...
  • Franska, ovanligt mycket jobbigheter idag, men vi måste väll visa att vi lär oss.

Ja, inte mycket mer jag kan skriva om. Skrämde nästan livet ur Jennie (lärare), tappade rösten i mitten av dagen och kämpat för mitt liv mot Skansa, morfars andra jakthund (nästan faktiskt, hon tänkte kväva mig!).
Nu kanske det kan bli lungt och skönt...

Bye!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0