Hos pappa igen

Lyssnar på musik och skriver på detta inlägget hos pappa. Det är vad jag gör ;)
Imorgon är första april... gissa vem som kommer bli grund-lurad minst 10 gånger? Svar: jag. Jag blir alltid lurad, inte kul... 
Men i skolan ska vi ha lite/mycket roligt med olika grejor t.ex vi ska klä ut oss till något som har att göra med påsken, vi ska 5 kamp och pyssel med mer.

Sen är det lOV!! Det ska bli skönt...

Lite bilder från förr i tiden:

  

Skulle kunna tro att det är Edvin. Arvid och Max på bilden. Tagen på Gotska Sandön när vi alla kusiner ( I ålders årdning: Max, Arvid, jag, Edvin, Signe och Lisa) var där. Minnen...



Miroll när han var skadad... hemska minnen...



Elvira, ja alla kan ju inte vara kloka hela tiden!?! eller...?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0