Nej, jag säger nej!...

Idag är det fredag (big suprise) och vi har haft en normal dag, ungefär... Alltså jag är inte säker på att vi någonsin har en helt normal dag... Men i varje fall, jag är grymt avunsjuk på alla som söker till Estetisk Bild på gymnasiet för de fick ha bild nästan hela dagen... men det som var mest irriterande var att väldigt många frågade om jag inte skulle vara där? NEJ!!! Jag må älska bild och vara, enligt många, bra på det, men jag ska INTE gå på det!! 
Så nu när jag har skrivit av mig frustrationen så... har jag väll inget annat att skriva... 
Vi såg klart American History X och utan att avslöja för mycket, den slutade inte som jag trodde den skulle...

Nåja, Bye!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0