Förlåt

Förlåt för den dåliga uppdateringen! Men orken har bara inte riktigt funnits, sen har det också existerat andra störningsmoment *hosthostLisahosthost*. Men i varje fall så ska jag bara skriva och säga att nu så ska jag hålla igång igen:)

Saker som hänt denna veckan:
Jag har blivit av med tandställningen :D
Såg på konsert igår, det var en hyllning till Mikeal Jackson. (Moa, du var grym!)
Jag har fixat avslutningskläder, men ingen får veta hur det ser ut.
Jag har bråkat med Lisa (ovanligt...)
Och målat, ridit, läst och lysnat på musik.

Bye!


Kommentarer
Postat av: Fanny

När kommer fortsättningen på din påbörjade historia?????????? jag väntar... =D

2010-05-26 @ 21:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0