Heh

Idag kan bara sammanfattas med ett ord: hästar.
Jag har faktiskt inte gjort annat än att hoppa från den ena häst-aktiviteten till den andra. Först så var mamma, jag och Dan tillsammans med Liselott (stavning?), hennes dotter Elin och Lotta (de kommer från fastlandet, Liselott jobbar som fotograf åt svensk ridsport tror jag) på hingstsläppet på Lojsta-hejd. Himla kul och mycket fina och söta ston och föl (speciellt de svarta, eftersom det inte är lika vanligt längre). Hingsten var också fin men lite för rak i bakhasorna... Men, men inget kan vara perfekt.
Där var vi i två och en halv timme efter det åkte vi hem.
Och red, Miroll och Bella mie var pigga och glada (och hungriga) så vi stack iväg på en av de lite längre turerna. Och jag och Miroll bevisade ännu en gång att man kan hitta extremt konstiga vägar och bara viljan finns så kan man snubbla över allt! (jah...)
Och jag har bestämt en sak, någon gång i mitt liv ska jag vara riddare i turnespelen. Det hade varit så sjukt roligt och häftigt!! Så om ni hör att en viss Frida Johansson ska vara med i turnespelen, så vet ni vem det är :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0