Sudret på hugget!




På färjan mot Nynäs, Amanda, Allan och Andréa + jag, Maria, Lina och Emil spelade kort under en bra bit av turen.



Vandrarhemmet vi bodde på, "Pans labyrint" blev smeknamnet...

 

Dag nr:1 var jag och några fler (på bilden Kampo, Konrad (konken), Janne (han visade oss runt) och Linnéa) på konstfack. Sen shoppade vi. 



Frukost dag nr:2, helt okej för att vara vandrarhem.
Mimmie, Maria och min frukost på bilden.

Det kommer mer bilder men datorn strular just nu.
Men kortfattat: vi (jag i varje fall) hade himla roligt på resan. Vi töntade oss, pratade med de andra 94:orna på Zinkensdam vandrarhem (jag, mest Lina och Emil gjorde det i varje fall) och kollade på olika universitet och högskolor.

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0