Det är bara så det är... Men orkar jag?

Efter en helg med lugn så är jag någolunda redo för skolan.
Jag och Miroll var båda dagarna ute på ridturer, dok så var vädret så grymt dåligt idag att det fick bli en kortare tur (men Miroll han ändå leka vildhäst med mig).
Han är verkligen min lilla sötnos <3

Snart är det jullov och jag längtar lite till julen :) och som det ser ut nu kommer min kusiner från Umeå ner till nyår :)

Och, hemska tanke... Snart fyller jag år, bara lite mer än en månad till min födelse dag... Hu, 17 år, då måste man nästan bli lite mogen och vuxen. Det är inte kul att vara det om man måste.
Men stanna tiden har jag inte lärt mig än, för tro mig -hade jag kunnat det så hade jag gjort det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0