Tack allesammans!

Det var en bra start på veckan, jag och Rebecka lyssnade på musik på matten, som vi alltid gör :)
Olof och Rufus slog en massa vad brevid mig xD
Vi hade för första gången på två veckor hade vi svenska och engelska, dock så gjorde vi väl ärligt inte så mycket.
Alex följde med mig hem och vi kollade på vad vi ska göra på Samhäll-lektionen, eller något. Fast det slöt med att vi sjöng på körlåtarna istället :)
Idag så var det därimot inte så kul... Jag vaknade ca kl. 04.00 och kände hur jag hade ont i ryggen, och hela tiden blev det värre. Jag kom aldrig till skolan utan sov och vilade mest. Mamma var jätte snäll och köpte medecin och lite mat.
Lite (vad jag tyckte) komiskt är att det stod på baksidan av medecinen: används vid lätt till måttlig akut smärta...
Ja, jag skulle tro att jag hade då "måttlig akut smärta", men det hjälpte och nu är jag bara trött men har inte ont :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0