A new begining...

Jaha, idag var en halvt om halvt händelserik dag.
Jag och mamma var ute och red och för första gången NÅGONSIN travade mamma med Djusa!!!! Det gick jätte bra :)
Miroll var duktig som alltid, fast han hade lyckats med att vara kolsvart på magen, men ingen annanstans...  *Hur?*

Och så har jag blivit med ny mobil, köpte den idag. Min gamla började, eller har varit ett tag: bli knackig :S efter nu tre år, så nu blev det en ny.
Förhoppningsvis kommer den visa sig vara ett riktigt bra köp och hålla länge.

Annars... Bye!



Del av nya klassen, de spelade kort, jag hjälpte Leo som inte kunde spelet.
På bilden: Rebecka, Nadja, Emelie, Linnéa och Tilde.



Inte alla klasser som har kak-kalas på svenskan-engelskan :)
Alla de som bakade/köpte: jag beundrar er! (Jag och Rebecka köpte tallrikar och skedar till alla.)
På bilden, från vänster: Matilda, någon man inte ser, Rufus, Johanna och Emil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0