Hemsökt

Jag är säker.
Helt säker.
Min lägenhet är hemsökt.
Jag hör saker som inte jag borde höra.
Jag stänger min dörr och hör sedan knarret av att den öppnas.
Konstigt va?

Kanske ska vara med i något program? Det hade varit coolt...

Idag hade vi frispee (stavning?) på idrotten, jag såg nästan döden i vitögat två gånger. Första gången krockade Rebecka och Vilhelm presis framför mig :S lite läbbigt att se. Andra gången såg jag frispeen flyga tio cm från mitt huvud i hög fart... Skrik anfall blev det för mig. He.

So'n var lika kul som vanligt, men jag fattade det mesta :)
Som tur är det inte bara jag som känner sig som hjärndöda den timmen, jag har andra som håller med :)
Och det är inte så farligt som det låter.

Har börjat se Avatar: The Last Airbender igen, det var väll ett år eller något sedan jag såg på det senast.
Och alla Avatar tittare, jag har en nyhet för er: Det kommer en film som är Avatar historien i förkortad form, men det konstigaste är att den är inte anime (tecknad).
Måste se den sen :)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Annika Mamma

Fresbee tror jag det stavas..Kram

2010-09-30 @ 09:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0