"Med en drucken envishet fortsätter jag säga; I mitten är det rörigt" ^^

Och så är man tillbaka i lägenheten. Lyckades glömma lite grejer hemma men inget allvarligt, förövrigt så kommer jag ju hem på onsdag eftersom vi är lediga på torsdag :)
Helgen gick i varje fall till att rida, plugga och att bara ta det lugnt. Miroll var lite öm i fötterna efter hovslagaren varit där men jag red ute på en åker och ute i skogen där det är mjukt, så då märkets det inte alls att han var öm. Jag red barbacka båda gångerna :) Det är väldigt kul och känns annorlunda mot att sitta i sadeln, men man måste ha balans och man använder musklerna på ett annat sätt.
Och vi har börjat rida-in Djusa, hon är jätte duktig. Lisa sitter på henne medan mamma går brevid och jag är med Miroll som vi har med som stöd.
Vi körde med Ull också, han är en så himla bra körhäst, fast han ska hela tiden ha något i munnen... Kläder är något av en favorit tror jag, han fick tag i min tröja idag...

Så nu är det dax för skola och på tisdag kommer Amanda för att bo här över natten :)

Bye! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0