Sop-påsar :)...

Jag tror att någon där uppe (i himlen) har något emot mig...
Idag var det Polhem olympiaden, vi i NV10a var rätt taggade och hade till och med bestämt oss för hur vi skulle spexa till oss :) Slips på huvudet och stridsmålning, vi blev riktigt snygga :P
Men självklart började det spöregna så fort jag kom utanför dörren, vi blev dygsura utan att ha varit med i grenarna som innehöll vatten. Vi hade dock kul om man inte tänkte på regnet och kylan :) Och fast vi förmodligen inte var bäst (förutom i kick-board, det ägde vi i) så var vi sjukt duktiga!

Nu ska jag snart hem :) ska bli grymt skönt att se alla igen :)
Miroll, Mamma!!!! Till och med Dan :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0