Ja, du...

Jag har kommit in i en konstig fas, just nu lyssnar jag bara på sorglig och hemsk musik; våld, misshandel, död och allt annat sådant "trevligt". Några av låtarna är: Concrete angel, Luka, I'll be missing you, Kungens man, med fler.
Sen hittade jag en låt som summerade det hela rätt bra: Bittersweet symphony av The Verve.

Annars är jag väll som jag brukar, skolan tar upp mycket av min tid men jag visste vad jag gav mig in på när jag valde NV.
Men den här veckan har varit lite underlig, först var jag borta på måndagen sen har vi ingen So, engelska och svenska på hela veckan eftersom lärarna är borta och så hade vi hemlabb på kemin så det gjorde att i onsdags hade vi bara Idrott och sen för ungefär hälften: Kör.
Och i morgon har vi igentligen ingen lektion, men det blev så att vi har matteprov på engelska lektionen.
Önska mig lycka till!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0