Några barnfilmer man, nästan, bara måste se innan man dör :)

The nutcracker prince (Nötknäppar prinsen): Jag kommer ihåg när jag såg den med Lisa när vi var små och jag blev helt tagen X) Den är jätte söt!



En konstig film som handlar om hur pizzan skapades och den har talande grytor. Men mer minns jag inte, det var länge sedan jag såg den, den var bra därimot.

Disney filmerna, självklart (de gamla) 

Fern Gully: Såg den först utomlands (jag fattade inget då, men, men), sen såg jag den hos Matilda. Den är en rätt typisk barn film men den har några viktiga läxor i sig. Men den är söt med älvor och onska och en konstig fladdermus.




Ja, jag fullkomligt älskar barnfilmer!!! Lev med det!!!! :) :) ;) XD :D X) (sorry, fick en knäpp)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0