Salut!

Idag har jag varit duktig, tycker jag. Inte för att jag var ovanligt smart i skolan eller så men jag har fått två samtal ifrån Kiruna (det finns ett rymdgymnasium där upp som jag har sökt till) och lyckades missa båda! (Ja jag är så duktig, tror inte någon skulle kunna lyckas bättre än jag...) Så med lite (mycket) övertalning från klasskompisarna och mamma så ringde jag tillbaka. Det var en jätte trevlig dam som svarade och hon snackade om lite olika grejor (jag fick inte veta om jag kom in eller inte, Linn har redan fått det men jag har inte hört ett ljud, damen tyckte det var konstigt och skulle ringa till rektorn så de skulle fixa det:)
Ja så så mycket annat har inte mycket hänt. Var på möte med Pia och Dana det gick bra. Nu sitter jag i soffan med Findus och Pavo, eller Pavo är inte i soffan, han är i stolen.
Ska komma ihåg att ge Maria filmen "New moon" (ni vet förmodligen vilken det är).

Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0