Lite om allt möjligt

Idag är det söndag (big suprise) och jag har varit ute vid hästarna OCH på kulteva, det är för den som inte vet en grupp med barn-tonåringar-vuxna som spelar teater, dansar och sjunger. Lisa är med i det så jag, Dan och morfar var iväg och kollade på det (mamma är inte hemma så hon kunde inte). Den här teatern handlade om nasism och rasism. Lisa var nynasist-ledare och var nästan lite för bra på scenen... (Väldigt trovärdig, specielt den scenen där du och Agnes är på småttingarna)
Vi ska se den i skolan imorgon, och vi ska också ha spexfototagning XD Det ska bli kul :)
Och mamma kommer hem ikväll så då återgår allt snart till det normala, det ska bli skönt.
P.s Lisa, jag och Dan sjöng inte med i alla låtarna och inte så högt. Var stolt över oss!!!!



Jag har velat lägga upp den här ett tag nu. Den första bilden jag verkligen älskar, men hade jag fått välja hade jag velat ha Juffe här levande istället...
I varje fall (ska inte börja bli deprimerad och gråta*snyft*) så har jag verkligen © på den här bilden.



Om du vill se mig ledsen (det är liksom jag fast en glad jag på bilden) så gör du eller säger något dumt om tavlan. (bakgrunden har vi Linnéa vid datorn, Andréa som läser och Lite av Tobias)
Bild tagen av Moa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0