Start

Första skoldagen...
Nu går jag i NV10a tillsamans med t.ex. Elias. Det är rätt skönt att man känner någon mer än man sätt dem i skolan någon gång :)
Jag lyckades hamna i musik NV klassen... Så rent tekniskt är vi (lärarna kallar vår klass för) musik-klassen...
Men det verkar vara en bra klass, har snackat med några stycken som varit väldigt trevliga. 
Imorgon ska vi cykla till något konstigt ställe, man måste ta sig dit själv och vi fick bara en karta över halva vägen... Som tur så har jag stämt möte med 2 av tjejerna i klassen och Elias så ska vi försöka cykla dit tillsamans. 
Hoppas ni andra har haft en bra dag! :) 



Lite bilder från min lägenhet,
börjat med köket.



Och här är vardagsrummet/sovrummet sätt ifrån hallen



Här är vardagsrummet/sovrummet ur en annan vinkel.



Det är taget ifrån mitt köksfönster, man kan se några av skolbyggnaderna.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0