Rest

Pujh... Äntligen lugn och ro...
Kubb VM igår gick inte speciellt bra men vi hade himla kul :) Vår själkänsla fick en törn när vi förlorade första matchen, men de var tjugo och 2 meter, förutom en som var kort och kunde ta alla kubbarna som var nära.... (det är det ni kommer höra ifrån mig...)

Sedan så var det bara att åka hem och byta om för att hjälpa till hemma inför Dan's 50 års fest. Det var en gårdsfest (drop in) och vi räknade ihop (i morse) att det var minst 90 st där. Som tur kom de i olika omgångar...
I varje fall, bortsett ifrån jag inte kände mer än 12-15 st så var det väldigt trevligt. Jag pratade nog nästan med alla där och när jag visade upp Dan's födelsedagspresent (Ull) för mormor och moster Lill (mammas moster, men alla kallar henne moster Lill ändå) så kom en man och kollade honom. Vi blev typ lite polare och pratade :)
Sen sjöng jag Kungens man (skit nervös, knäna skakade, fast det är klart jag fick veta att vi skulle upp träda 10 sekunder innan vi skulle upp) jag fick komplimanger :) och en av komplimang-givarna var just den mannen jag pratade med förut, jag fick veta sen att han har varit opera sångare :)

Efter det gick jag och la mig.
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0